alias
Emne Fool 00 Arcana / EFA
is offline
6 posts
|
Post by Goto Thanatos on Mar 26, 2017 0:34:36 GMT
Brandbilerne stoppe op lige uden for Foundation Xs medicinske undersøgelse bygning og kort efter kom politiet for selvom den efterhånden var blevet midnat var der stadig en hel del folk som stadig arbejdede i bygningen så at sikkerhedsmæssigt grunde skulle folkene væk fra bygningen så hvis nogen at de kemikalier som var i bygningen ikke skade dem og desværre var der ikke en sky på himlen så der var ingen chance for regn til at stoppe branden så med alt det kæres var der ingen som lagde mærke til manden som kun havde en hvid jumpsuit han havde ingen gang sko på og løbende væk fra bygningen med op til flere mænd som man kun kunne kalde man in black så manden i den hvid jumpsuit eller Goto havde så travlt med at komme så langt væk fra bygningen og man in black så han så ikke efter da han drejede ned ad en relativt lille gyde
|
|
|
Post by Isabella Mayfield (Rauha Sisu) on Mar 26, 2017 19:36:20 GMT
Rauha havde været på arbejde i området, stjålet en lille something fra nogen, aflevere det til nogle andre. Påklædningen var derefter, en sort heldragt med sorte handsker til, en mørkeblå hættetrøje udover med hætten trukket ned og en matchende halsedisse trukket op, så kun øjne var at spotte. Evig nysgerrig var hun blevet tiltrukket af sirene. Højhusene heromkring var noget lavere, og det var let at komme rundt fra tag til tag, når hun benyttede sin evne. De lavere tage gjorde, at hun til dels kunne spotte hvad der foregik under hende. Dog havde hun næsten overset manden i hvid, der spænede derfra. Det var til at forstå, at de ikke opdagede ham i kaosset skabet af ilden. Men når man først havde fået øje på ham, var han let at spotte i det mindre aktive natteliv. Ham, og de folk der var efter ham. Spændende. Det tog Rauha et split sekund at bestemme sig for at opgive sirene og følge manden i stedet. Der gik ikke længe, før han drejede ind i en gyde og umiddelbart så ud til at have rystet sine forfølgere af sig, i hvert fald de andre forfølgere af sig. Rauha droppede ned på brandtrappen der førte ned i gyden. Selvom hun lavede blødt, gjorde hun ikke meget for at liste, og hvis han var opmærksom ville han nok godt kunne opdage hende. Hun svingede benene over trappegelænderet og hoppede ned imod ham en etage af gangen, indtil hun stoppede to over ham, svingede sin ind på trappen igen, lænede sig mod lænderet og kiggede ned på ham. Hvad end der var sket havde han været afsted i en fart. Mr. White havde ikke engang sko på. "Hey. Du ser noget forskrækket ud - " hun gav han endnu et elevatorblik " - og dårlig påklædt. Lyst til at dele hvad der foregår?" Det var lettere at bestemme sig for, hvorvidt det var noget hun havde lyst til at blande sig i, hvis hun havde en ide om hvad der forgik.
((Jeg havde af en eller anden grund vildt svært ved at skrive det her indlæg. Sorry if it shows))
|
|
alias
is offline
6 posts
|
Post by Goto Thanatos on Mar 26, 2017 20:50:08 GMT
Goto var forpustet til at ligge mærke til Rauha så da hun talte til ham rettet han en hånd mod hende og sagde ”Garu” i refleks og et øjeblik efter var der en lettere grøn pust at vind forbi hende og sagde ”pokkers mig forskrækket nej jeg er bare ude og løbe med min løbe tøj det er jo en dejlig dag du skulle vel ikke have vind evner for pokker” da han havde sagt det sidste slog sig selv i siden at sit hoved og selv en treårig ville kunne se at han løj og prøvede at skifte emne og det hjalp slet ikke at han kiggede nervøs rundt for at være sikker på man in black ikke havde fundet ham det var første Goto var ude for han havde ingen gang set et vindue så han vidste ikke var nat så da han fik øje på månen tabte underkæben og sagde uden at ligge mærke til han sagde det ”hvor er den pære stor og smuk” han næsten helt glemt at han var på flugt og at Rauha var der eller det var han for nu
|
|
|
Post by Isabella Mayfield (Rauha Sisu) on Mar 29, 2017 13:28:40 GMT
Fra start til slut var Rauhas ansigt fanget i et skeptisk, borderline bekymret udtryk. Der kom lidt variation, da han ramte hende med grøn vind. At en vind der ikke var enten naturlig eller hendes egen rørte hende, var uvant og modbydelig som en pludselig kold, klam hånd mod hendes hud. Men hans ord interesserede hende. Var det lykkes ham at stoppe hende i sin flugt? Eller havde det noget med det grønne vindpust at gøre? Manden virkede mest af alt til at høre til på den lukkede. Var Rauha smart holde hun sig væk fra ham, og fandt noget andet at bruge sin nat på. En skam at det smarteste og det sjoveste ikke altid er de samme valg. Desuden kunne han eventuel være nyttig - når han engang holdte op med at stirre på månen. "Okay, det ser ud til at du har mere brug for en fin, stram, hvid jakke og et lille snit end noget jeg kan hjælpe med." Hun svingede sig ud over rækværket og brugte hendes vind til at af bløde faldet, så hun elegant og sikkert landede på cementen. "Men det betyder ikke, at jeg ikke kan prøve. Har du et navn, jeg kan få?" Der begyndte at komme uro på gaden bag dem. Måske de ikke havde så meget tid til at hyggesnakke alligevel.
|
|
alias
is offline
6 posts
|
Post by Goto Thanatos on Mar 29, 2017 20:19:06 GMT
Da Rauha sagde snit vendte han sin fulde opmærksomhed på hende og sagde ”nej tak jeg har fået nok snit for et liv og dem som holdte mig fange kaldte mig Emne Fool 00 Arcana eller EFA for kort men Goto Thanatos synes lyder bedre til mig så du kan bruge hvad du synes bedst om men du svarede ikke” han blev afbrudt at en bedøvelse pil fløj lige forbi hans hoved og vendte sig om og fik øje på en af man in black som pegede en pistol mod ham så han pegede tilbage med en finger og sagde igen ”Garu” og igen kom der et pust af grøn vind men hvor den havde ingen reel effekt på Rauha men da den ramte manden var det som en bus havde ramt ham med fuld fart så da han fløj tilbage vendte Goto tilbage til Rauha og sagde ”når jeg vil hellere blive dræbt på flugt end leve endnu engang i et rum så farvel” og begyndte at løbe den modsatte retning af manden men efter et par meter kom han til at træde i et stykke glas og løftede foden op og råbte og pegede på glasskårene ”av for dæmon kongen at den sjette himmel Agi” og fra hans hånd kom der flammer for et kort øjeblik som smeltede glas og prøvede at hoppe videre
|
|